31.08.2013

Jeg har blitt tildelt en stor oppgave - forlover!!!

Hipp hurra og god kveld alle!
Som overskriften sier, har jeg blitt forlover - jippi! Ine, min skjønne, kom bort en tur i går kveld, gikk ned på kne og spurte om jeg ville være hennes forlover <3 Tårene trillet og klemmer ble gitt, klart jeg ville, med glede!!! Ine og meg har vært bestiser siden vi var små og har alltid vært mye sammen. Fedrene våre var bestevenner og dermed lå det gjerne litt i kortene at vi skulle følge deres fotspor. Vi har reist mye sammen da vi var små, hatt hest sammen, båtturer, fyllekuler, bodd i samme leilighet og egentlig alltid mye med hverandre å gjøre - heldigvis! Ine har alltid vært der for meg, så dette var veldig, veldig stas.
Ine og Ørjan forlovet seg i statene (misunnelig) og innen et par år blir det bryllup <3 glede <3
Den store og ærefulle jobben skal jeg gjøre sammen med Mariann (søsteren) og jeg har allerede laget en forslags-liste over ting vi kan finne på, spise, leker, hvor, tale.. Hahaha.. Typisk meg ;) For en ære å få bli forlover :o) Gleder meg til Mariann kommer hjem fra reisen sin ute i den store verden.. hihi..
Jeg må helt ærlig si at jeg har svevd litt på en sky i hele dag. Det er ganske stort å få en slik oppgave, og jeg er veldig rørt og spent og glad og nervøs og oppriktig stolt! 

Bildene under ble tatt da jeg kom inn døren fra øsende, pøsende regn. ;) hehe..

- Anette -

4 kommentarer: