19.08.2013

Godstol i kroken og bøker på vei i posten..

Dagen i dag har vært helt super! Guttene våknet glade og fornøyde, og da er egentlig alt bare vellstand. Leverte i barnehagen og kjørte videre til jobb. Der ventet en hel gjeng med førsteklassinger og foreldre. Spente, nervøse, stolte, glade.. Det gikk over all forventning og det var en kjekk dag. Solen skinte for oss og de små koste seg - bedre blir det ikke!
I tillegg.. jepp, det kommer mer: hentet svigermor og Marte guttene i barnehagen i dag og tok dem med til byn. Imens fikk jeg både handlet, klippet plenene og støvsugt huset. Ikke verst, på en mandag!
Jeg kjenner at jeg trenger ikke bli sen i seng i dag, slik at jeg kan være uthvilt til i morgen igjen :)
Ellers går det frammover i huset med utpakking. Og vårt nyeste "kupp" fikk vi av svigermor - stol fra Bolia. Jeg har ønsket meg denne stolen leeeenge, så dette var stas å få i hus. Stolen er rigget på plass i lesekroken min. Og har jeg først fått en stol, så må jeg jo ha bok også?!?
Som dere vet var jo jeg hekta på Fifty shades og Crossfire bøkene. Nå har jeg ventet lenge på noe nytt, og tror du ikke jeg har kommet over det?!?
Maya Banks, en amerikansk (selvfølgelig) forfatter har kommet ut med to bøker i samme kategori:
og 
Tydeligvis skal Fifty shades blekne i forhold, men vi får nå se på det ;) Men underholdende lesestoff i den nye godstolen min - det blir det absolutt!! Noen som har lest dem eller hørt noe om dem kanskje??
Nå mangler jeg bare et lys, slik at jeg kan lese litt når ungene er lagt....

<3 Godstolen <3



 - Anette -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar