02.08.2013

Windy i møllebukten.

God kveld alle.
I dag fikk jeg barnepiken til å leke med guttene et par timer mens jeg fikk ryddet og vasket hele huset. Kan tro det var deilig. Nå har vi vært i en slags "flytter-snart" modus, så jeg har ikke akkuratt vært så gira på verken rydding eller vasking. Men nå trengtes det!
Det kommer seg borte i huset, men det blir ingen innflytting denne uken. Regner med å være ferdige til fredag neste uke. Men vi stresser ikke, bare gleder oss :)
I dag har det vært 27 grader og vinden har nesten løftet oss fra bakken. Sol og varmt, da er jeg fornøyd. Vi måtte kjøle oss ned litt og tok oss en tur til Møllebukten. Der var det (om mulig) enda mer vind, masse folk og store bølger i vannet. Vannet var forresten kjempe varmt!
Guttene koste seg, og da koser jeg meg også. I morgen kommer Ådne hjem, det gleder vi oss til alle tre <3



- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar