07.08.2013

Industrilampe..

God morgen alle.
Har prøvd å legge ut en film til dere fra i går da vi var på lekeland, men jeg har blitt hacket på mailen min (hater når det skjer) så jeg får ikke lastet den ned.. Jaja.. Den får komme ved en senere anledning ;)
Her hjemme går det unna, samtidig som det går i sneglefart.
De er ikke ferdige i huset, men holder seg foreløpig til fredag, så vi får krysse fingrene for det.
Vi har ikke begynt å pakke ned enda, for jeg vet ikke hvor jeg skal sette deg? Det er fult kaos borte i huset, så der er det hvertfall ikke plass. Så vil jeg ikke bo oppi esker her hjemme heller..
Noen esker med ting som vi absolutt ikke bruker har vi blitt enige om å pakke ned i dag, så får vi ta resten når det ikke er så kaos. Vi står egentlig og tripper begge to. Vi klør i fingrene etter å komme i gang, meeeeen.. Vi får smøre oss med tålmodighet litt til.
En annen ting vi har villet fikse er lys og lamper til huset. Men det har gått litt over stokker og stein med materialer (les: penger!) så vi må rett og slett vente til lønningene kommer. Men en industrilampe har vi bestemt oss for å ha på kjøkkenet. Enten en stor eller to små. Har dere noen tips? Hvilke(n) synes dere var finest/tøffest?

Selv brenner jeg veeeldig for lampe nummer 1. Eller liker jeg ekstra godt nummer 4 og 8 også. Men jeg synes liksom alle er fine, så jeg har litt vanskelig for å bestemme meg.. hm..

Lampe nummer 1 og 2
 Lampe nummer 3 og 4
 Lampe nummer 5 og 6
 Lampe nummer 7 og 8

- Anette -

4 kommentarer:

  1. Eg stemme for nr 1 eller 4! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :)
      Like best Nr 1 eg og, men det e jo selvfølgelig den som e dyrast og :-p
      Jaja, kor ofte kjøpe du lamper egentlig??

      Slett
  2. Var noen av disse fra IKEA tro? For den industri-lampa IKEA har, er faktisk utrolig fin syns jeg:) Ellers går det jo an å vente på salg om en vil ha DEN lampa liksom:) Leiter selv etter lampe om dagen, men det skal være en stående gulvlampe:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Heisann :)

      Ja, lampe nummer 5 er fra Ikea. Den har de i hele seks forskjellige farger og koster ikke mer enn 95 kr!!
      Ellers har jeg bare kikket på nettsiden deres og de pleier ofte ha litt annet utvalg i butikkene enn på nettet. Så jeg tenkte å ta en tur faktisk :)

      Vet at Living også har en del fine lamper, men akkuratt den jeg hadde sett for meg var de selvfølgelig utsolgt for :/

      De har utrolig kule stående gulvlamper på Bolia (litt dyre vel å merke) :)

      Slett