26.08.2013

Jeg drømmer om en lesekrok..

Det mangler en del møbler her i huset, og jeg synes det er kjempe vanskelig å finne ut hva jeg vil ha. Jeg har gjerne laget meg en ide oppe i hode, men tror du jeg finner det jeg vil ha? NOPE! Flere som kjenner seg igjen? De store tingene som jeg ønsker meg, eller rettere sagt mangler er; skjenk til å ha i stuen, vitrineskap, hyller til å ha i stuen og bokhyller til lesekroken min.
Jeg er blitt glad i å lese bøker.. eller.. rettelse: jeg har begynt å få tid til å lese bøker igjen, og endelig har jeg fått en krok i stuen som er perfekt til nettop dette. Jeg synes bare det er så vanskelig å finne noe som passer og som jeg liker. Tips og ideer tas imot med takk om dere har noen!
IKEA har mye fint, og ikke minst mye billig. Du slipper også å vente i mange uker før du får det. Bolia har akkuratt det jeg liker egentlig, men det er igjen litt for dyrt (om jeg skal ha alt derfra). Living har også mye fint, men der er det så utrolig lang ventetid (6-8 uker). Jeg har vært nede på straen interiør her på madla og sett litt. De har også en del fine reoler og hyller. Spesielt en serie som heter ABC-reoler. Hørt om dem?
Der skreddersyr du din egen variant (velger både dybde, høyde, bredde og type ben) som er genialt, og det tømmer ikke kontoen din helt totalt heller. Lurer veldig på om jeg skal gå for det. Sjekk det gjerne ut her. Veldig stilrent og enkelt også, akkuratt slik jeg liker det. Fant både litt inspirasjonsbilder på nettet, i nettbutikkene og noen eksempler med ABC-reoler. Hva synes dere??

Inspirasjonsbilder... drømme, drømme..

IKEA hyller..
ABC-reoler..




- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar