29.08.2013

Ny, spennende blogg med barneklær!

I dag kom jeg over en herlig blogg. Hun som har bloggen, og som også designer klærne, heter Rebekka. Hun syr klærne selv, så her får dere spesielle og unike klær som ingen andre har! Det pleier å bli fult på bestillingslisten, så det gjelder å være tidlig ute om du vil ha noe. Jeg kunne veeeeldig gjerne tenkt meg et sett til Simen. Neste bestillingsrunde begynner 1. september, og vil du ha noe bør du nok ha bestillingen din klar til denne dagen tror jeg - stor pågang!
Jeg må jo bare vise et par bilder av hennes flotte design og anbefaler dere å kikke innom bloggen hennes her: gullkorndesign.blogspot.no
Scroll nedover og se alle de nydelige klærne hun har sydd. Skulle ønske jeg kunne sy.. <3
Nydelig, eller hva?? 
- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar