08.08.2013

Klokka tikker, tiden går, det er slutt på dagen vår..

Synes denne overskriften passet perfekt til hvordan jeg føler det i dag ;)
Dagene flyyyyr avgårde, uten at vi kan skrøyte på oss å være særlig effektive. Vi gjør alle de tingene som MÅ bli gjort og ikke de vi VIL få gjort, og da fyker jo tiden.. Plutselig er det kveld og du vet liksom ikke helt hva du har gjort i dag! Noen som kjenner seg igjen?? :/
Dagen begynte kl 05.25, bare sånn for ordenens skyld. Klart vi må stå opp tidlig når det er ferige - hallooo!!
Ådne sov til jeg måtte kjøre til Sola flyplass for å hente Ine og Ørjan hjem fra statene - hvor de forlovet seg by the way!! <3 <3 <3 LYKKE <3 <3 <3
Da jeg kom hjem igjen, raste Ådne videre til byn på grunn av et møte i banken. Da han kom hjem igjen ble Noah hentet av tante Bodil, som tok han med på kino og masse annet! Heldiggrisen!! :-)
Siden vi plutselig "bare" hadde en tass, klippet jeg plenene, mens Ådne ryddet garasjen.
Klokken 16 gikk jeg på trening. Hjemme igjen klokken 17.30 og så kjørte Ådne videre til pokerkveld hos gutta boys. Klokken 19 kom Noah hjem igjen og klokken 20 var de begge lagt og det var ro i heimen.
Men hva har vi liksom egentlig fått gjort i dag, på denne solfylte dagen i ferien til guttene??

Har forresten klart å laste ned videoen fra Capella lekeland nå som jeg nevnte såvidt på tirsdag. MÅ bare få vise den, for jeg synes den er så morsom. Legg merke til minstemann som har fått dreisen på "salto"  ;) hehe..

 

- Anette -



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar