17.08.2013

Snart ferdig, snart ferdig..

God kveld alle!
Barnevakt for neste uke er i boks! Vi er så og si ferdige med å pakke ut av det gamle huset. Vi har fått mykt, deilig teppe på soverommet og skal endelig få sove i en seng igjen (istedet for en tynn overmadrass rett på bakken)!! Vannet er skrudd på igjen (var borte et døg) og jeg har til og med vært på madla og kjøpt meg klær til skolestart på mandag. Ting går fremmover, virkelig!!
I morgen har vi også fått tak i barnepass på dagen, og da MÅ/SKAL vi bli ferdige med ALT som har med det gamle huset å gjøre. Aldri i min villeste fantasi hadde jeg trodd det skulle ta så lang tid og så mye energi å flytte - Aldri! Hadde du sagt det til meg, hadde jeg ikke trodd på det, men herreguuuuud..
Dette er tredje gang jeg flytter til egen bolig, og det skal bli siste! Vi er suuper fornøyde med resultatet og jeg klør i fingrene etter å vise dere noen bilder. Men dere må dessverre vente litt til.. ;)
Hørt om ecards? Det er så morsomt.. Viser dere noen som så absolutt passer til meg i dag!! haha..



- Anette -

2 kommentarer:

  1. Stilige ecards!! Så utrolig bra at banevaktkabalen gikk opp! Ønsker deg lykke til med skolestarten i morgen! Jeg er også spent!

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha.. Ja, jeg ler meg skakk ihjel av og til av disse ecards'ene ;)
      Takk, takk! I dag hadde vi barnevakt på guttene og ekstra løftehjelp, så vi ble ferdige - hallelujah!! Nå er jeg veldig spent på i morgen.
      Masse lykke til du også! Alltid spennende første skoledag :o)
      Klem

      Slett