10.08.2013

Det nærmer seg innflytting :)

God kveld i luken.
Jeg er nettop kommet hjem fra vårt nye hus. Var så heldig at jeg klarte skaffe meg barnevakt, og dermed kunne jeg gå bort og begynne å vaske huset rent til -> INNFLYTTING!
Yohoo.. I dag ble de ferdige, neeeeesten hvertfall. Mangler bare ett strøk maling på en vegg. Men vi kan vaske, rydde og begynne å flytte over ting og tang. Trodde aldri denne dagen skulle komme.. hehe..
Vi har ikke fått opp lys i takene enda, så jeg fikk ikke vasket allverdens før det var så mørkt at jeg ikke klarte se hva jeg vasket. Vi får krysse fingrer for at vi får vasket ferdig i morgen. For på mandag er guttene i barnehagen og Ådne begynner ikke jobb før kl 19, så vi må da klare litt før det??
Jeg har vært "heldig" med jobben til Ådne. Han blir faktisk ikke sendt ut neste uke. Men han skal jobbe natt-skift fra kl 19 - 07. Så jeg blir nesten alene, men han kommer til å sove i sengen vår på dagen.. blir merkelig.. Mens jeg holder på å flytte alt.. hm..
Jaja, jeg fikk hvertfall tatt noen bilder. De er ikke særlig gode, for det var så mørkt. Men jeg satte blitzen på, og dette ble da resultatet. Begynner å ta litt form nå, men myyyyye rydding igjen :-O
Hva syns dere??

Den store, nye, flotte stuen vår..
 Fortsatt stuen

Kjøkkenet, hvor oppvaskmaskin er på vei.

Gangen

Som dere ser, har en del blitt gjort..

- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar