28.08.2013

Klipping og liming..

God kveld alle!
Her i heimen går det unna! I går var jeg stuup trøtt og var i seng kl 21.00! Simen sov hele natten og siden Ådne er hjemme stod jeg ikke opp før kl 06.30! LUXUS!! Wohoo..
Jeg hadde så mye energi i morges, at dette tenker jeg å gjøre et par dager til. Samle opp et energilager ;) hehe..
Jeg stor-koser meg på jobb, men kjenner at jeg er helt "ødelagt" når jeg kommer hjem. Sliten, trøtt og sulten. For å slippe og sitte på jobb til langt utpå kvelden (var på kurs i går til kl 17.30!) tok jeg med meg litt arbeid hjem. Jeg holder nemlig på med bursdagkalenderen til de skjønne små. Jeg lager et bursdagstog :o)
Har klippet og limt, så i morgen kan jeg henge det opp i klasserommet.
Viser dere selvfølgelig ingen bilder, men et bilde av selve toget går jo an. Syntes selv det var ganske så koselig :) Så får hvert barn sin egen vogn med bilde og dato. De som har bursdag i januar henger først og dem i desember sist. Så lurte jeg på om jeg skulle lime inn et bilde av meg selv som kjører toget? Haha.. Hadde sikkert slått an ;)


- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar