18.08.2013

Klar, ferdig - FERDIG!

Yohooo.. Svigermor har passet guttene i dag og svigerfar har løftet til gullmedalje. Takk gud for familie <3
Vi er ferdige, herreguuuuuuud.. Vi er ferdige!! Huset står helt tomt. Til og med lysekronen er kommet ned fra taket og trampolinen har flyttet inn i den nye hagen. Ett rom har gryter, barneklær, barneutstyr og diverse liggende i håp om at noen vil ha det. Det er for fint til å kastes. Eller blir det gitt bort til Fretex :)
Det er en helt utrolig god følelse! Jeg er så lettet og rolig til sinns. Er det ikke utrolig hvor fort humør og sinn snur, når ting ordner seg?!?
Vi har mange esker stående nede og garasjen er full, men det gjør ingen ting! Nå kan jeg pakke ut litt hver kveld og jeg trenger ikke stresse. Vi er ferdige.... puh... Rett før tårene kommer...
Ådne reiser tidlig, tidlig i morgen. Og jeg skal ta imot min nye klasse. Dette er bare så spennende! Det er som å begynne i en ny jobb. Samme skole og samme ansatte, men allikevel heeeelt forskjellig. Nye elever, mer ansvar, annet team og første-klasse kontaktlærer. Yohoo..
Matbokser, klær, ransler og sko står klart. I morgen skal alt gå på skinner og det blir en spennende dag. Nå legger jeg meg, tidlig opp. Men måtte jo bare fortelle dere at - vi er ferdige!!!!!  :o)









- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar