11.08.2013

Snart tilbake til rutiner og en "normal" hverdag..

I morgen starter guttene igjen i barnehagen og jeg har kun to dager igjen av ferien min. De dagene kommer nok til å gå unna og forhåpentligvis er vi kommet i hus til tirsdags ettermddag :)
Det har vært utrolig koselig å være hjemme med guttene disse tre ukene. Jeg kunne derimot tenkt meg at vi hadde funnet på mer. Vi var jo en uke på Sør-Hidle hvor vi fikk helt nydelig vær, men de to siste ukene har vi bare vært hjemme og vært på "vakt" ang huset. Plutselig ringte telefonen og de trengte mer utstyr og vi måtte hive oss rundt i bilen og skaffe det. Dårlig planlegging sier du??
Dermed har vi egentlig gått og trødd oppå hverandre her hjemme.. Ganske kjedelig egentlig! Og så var jo Ådne borte den midterste uken også - ekstra kjedelig å være alene.
Men jeg angrer ikke. Vi har trengt hver krone, hvert ledig sekund og hver eneste bit med energi som har vært igjen til huset, og det er nå vi ser at det har lønnet seg.
Det ser helt fantastisk ut, og nå er de fleste gulvene vasket og støv tørket. Så etter at siste malingsstrøk blir tatt i morgen, henter vi sofa og andre store møbler og får det inn i en fei. Ådne jobber jo kveld denne uken, så han stikker avgårde igjen når kvelden nærmer seg.
Men ingen panikk.. Vi har skaffet oss barnepass og det gleder vi oss stort til. Jeg må nesten bare få mest mulig gjort nå, for på onsdag er det jobb og fulle og travle dager igjen.
Nå tar jeg en litt "tidlig" kveld og hopper til køys. Men jeg legger ved noen fantastiske bilder av guttene med de nye saft-brillene sine som de fikk av tante Bodil. Hahaha.. Har du sett noe så morsomt!??
Du kan få kjøpt dem på TGR på madla. Husk å ha farge på drikken, ellers viser den ikke når den går gjennom brillene. hehehe..


- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar