21.08.2013

En kopp te - ja takk!

Jeg er blitt hekta på Donuts til håret. Jeg elsker å ha håret borte fra ansiktet, og da er jo dette perfekt. Jeg er ennå i oppstartsperioden, men det begynner å bli lettere og lettere å få det til.
I morgen skal jeg prøve meg på en litt mer tilfeldig variant. Er bare redd den tar noe lengre tid, noe jeg absolutt ikke har om morgenen. Jaja, øvelse gjør jo mester er det noe som heter. Skrik gjerne ut om dere har noen gode tips til hvordan man kan lage en "perfekt" donut :)
Ellers har jeg nettop gjort ferdig litt arbeid til neste uke. Godt med alt som er gjort! Fikk kost meg med en kopp te og en Hollandsk sirupsvaffel i samme slengen. Hørt om det før eller?? Hehe.. En veldig søt kjeks, som er mer klissete enn tørr, veldig god (og mektig) om du trenger å dempe søtsuget ;)
Jeg er stuuuuup trøtt, så nå tar jeg faktisk kvelden. Ikke verst.. I seng før klokken er bllitt 21.30.
God kveld alle!



- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar