04.09.2013

Jeg lever...

God kveld i luken alle!
Jeg har ikke gitt noen lyd fra meg på flere dager faktisk, men jeg lever! 
Det er bare så utrolig mye å gjøre og når kvelden kommer er jeg rett og slett helt utkjørt. I morgen skal vi ha foreldremøte, og etter det møtet tror jeg freden skal senke seg. Jeg jobber hver eneste kveld og har faktisk gjort det siden elevene begynte. Unntaket var i går. Da var jeg nemlig på kino med Ragnhild (og mannen) og Kathrine fra jobb :) vi så den nye demon/engler/vampyrer/skyggejegere filmen "The infernal devicec - city of bones". Knall kjekk film!!! Jeg satt med store øyne hele tiden :-0 Hehe.. Anbefales!
Ellers ga vi fra oss nøklene til "det gamle" huset på mandag. Og jeg må helt ærlig få si at det var en befrielse! Skuldrene mine sank mange centimeter og hodet ble litt lettere til sinns. Nå kan vi bare konsentrere oss om dette huset. For her har vi (dessverre) masse igjen å gjøre. 
Jeg skal ha en rolig helg med masse søvn innlagt, og SÅ... Så kan vi sette igang med siste rest tenker jeg..
Tur i morgen, så kroppen skriker etter hvile. Jeg legger meg. Vi snakkes :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar