12.08.2013

Sjokolade og The Big Bang Theory..

Stemmer det.. Jeg koser meg i sofaen med The Big Bang Theory på skjermen og ikke en, men TO sjokoladeruller - Nam nam! :)
Vi er ikke kommet inn i huset, meeeeeen vi har vel aldri vært så nærme før ;)
Vi kommer oss inn i morgen, men i dag fikk vi fikset alle stikkontaktene. Og vi kunne ikke ha flyttet inn før på grunn av alle ledningene som stakk ut over alt i veggene. Guttene hadde garantert tatt på dem.. flere ganger.. Off..
Nei, nå er de sikret og over halvparten av alt vi har i huset er ryddet bort i det nye huset. Mamma skal hente guttene i barnehagen i morgen og kommer tilbake med dem når de skal legge seg, og da må de komme til det nye huset, for senger og klær blir flyttet opp i morgen - Jippi! :o)
Jeg gleder meg stooort!
Vi kommer til å bo en liten stund oppi esker og rot, men det hører vel enkelt og greit med det å flytte?!?
Hadde egentlig tenkt å pakke siste rest nå, men idet guttene sovnet sank jeg helt matt sammen. Jeg har en hel dag på meg i morgen, så i kveld skal jeg faktisk bare slappe av og legge meg tidlig.. Sikkert ingen dum ide.


- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar