24.08.2013

Toppen av lykke..

Det finnes ingenting her i verden som gjør meg så glad, som når ting går på skinner. Når dagen ikke har bydd på problemer, ungene har vært glade og fornøyde, jeg har kost meg og slappet av, vi har vært med venner og familie og vi er alle trøtte når kvelden kommer!
De tre siste dagene har jeg faktisk lagt minstemann klokken 18.30, og eldstemann har vært i seng til klokken 19.00. Dette har faktisk fungert kjempe flott. Det virker som om minsten finner mer roen hvis jeg legger han litt tidligere, han tipper liksom ikke over. Men det skal være sagt, han har vært ekstra trøtt i det siste også. Det har jo vært så fint vær, så de har vært ute fra morgen til kveld i barnehagen og klart det påvirker.
I dag kjørte vi hjemmenfra klokken 9.45, hentet nabogutten (bestevennen til Noah) og kjørte til Soma gård hvor vi hang med Rebecca og familien. Var ikke hjemme igjen før klokken 17.15!! Da spiste vi, badet og så bitte litt på barnetv før det bar rett i seng. Og vet dere hva? Begge sov før klokken 19!
Jeg er stuuuup trøtt selv. Det tar tydeligvis på å være i solen :)
Nå sitter jeg her i godstolen min i stuen, får kvedssolen rett i fleisen og bare nyyyyyter stillheten. Dette kjennes bare helt utrolig bra! Og jeg har fått vite at Ådne kommer hjem på mandag. En hel uke før tiden - jippi! Dobbellykke <3
Håper dere også har hatt en fantastisk dag i dette nydelige været!??!

 
- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar