30.04.2013

Just do it..

NIKE må jo bare ha det beste slagordet innen trening: Just do it!
Så herlig og ærlig. Ikke nøl, dvel ved det eller finn unnskyldninger - bare gjør det!
Nå har også Ådne meldt seg inn på Crossfit - yohoo! Jeg kunne ikke vært mer glad :) Dette blir bare såååå gøy. Vi kommer til å trenge barnevakt hver dag frammover, så familien vår må bare gjøre seg klar. Neeeida.. Joda.. Neeida ;) hehe..
Jeg har fremdeles noen måneder igjen av å jobbe i redusert stilling (60%) så vi kan være så flinke og effektive at vi trener sammen på fridagene mine. Det skal bli utrolig kjekt å få trent litt med Ådne. Han er sterk og flink og har mye han kan lære meg.
Jeg fikk gått på en WOD i dag. Og der klarte jeg å ta 2 pull-ups med kipping! Veeeeldig stolt over det :D
Slik så dagens WOD ut:

A.
Brukte 15-20 minutter på å øve på kipping eller butterfly pull-ups.

B.
Vi fikk 8 minutter på å klare disse tre. Og når det var gått 8 minutter gjorde du alle tre om igjen - 3 ganger.
Row 500 Meters
30 Kettlebell Swings
15 Pull-Ups

Med andre ord har jeg rodd 1500 meter, tatt 90 kettlebell swings og 45 pull-ups på 24 minutter ;p
LIKER DET!!
- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar