02.05.2013

JAIKS!! Kosi og Pusi er blitt glemt i barnehagen...

Noah hadde tytt (les: smokk) som baby, men da han var 6 måneder gammel ca sluttet han på dagen og var aldri mer interessert i den. Han hadde en liten periode der han ikke hadde verken tytt eller en kos/bamse. Men så kom Pusi inn i livet hans. En svart katt med hvite striper fra IKEA. Han hadde vel eid den et par måneder før den ble av interesse. Men da vi måtte avlive katten vår Pepper (ja.. hun het faktisk det) ble han glad i Pusi over natten! Og siden har det ikke gått en eneste dag uten, eller natt..

Simen var ikke interessert i tytt i det hele tatt før vi var på Sør-Hidle i fjord sommer og han stakk av med Tilla Louise sin hele tiden (til Tilla sin store skrekk). Da var han vel 9-10 måneder gammel. Plutselig begynte han med tytt over natten. Han har også hatt en bamse fra starten av - Kosi (kreative navn sier du..) og den er han nesten like glad i som tytten. Kosi er en beige kanin. Han har faktisk to. En beige og en mørkebrun - samme merke. Den mørke brune pleier å ligge i barnehagen og den beige bruker han hjemme. Nå har vi glemt den mørke brune hos farmor, så derfor har han hatt den beige med seg i barnehagen i dag... Selvfølgelig...

Nå har det seg slik at jeg har glemt dem - begge to!!!   JAIKS!!
Simen sutret bitte litt, men sovnet overraskende fort. Noah ligger og griner i søvne.. Vil så gjerne at jeg skal kjøre til barnehagen og hente den. Han sover i min seng, og jeg frykter at det kommer til å bli en laaaaaaaang natt.. Av og til skulle jeg ønske at jeg var en supermamma. Med samme krefter som supermann selvsagt. Hadde ikke livet vært mye enklere da??


- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar