20.04.2013

Trippel lørdags-kos!

Guttene er fornøyde og friske, det har vært et fantastisk vær med sol og 11 grader (!!!) og attpåtil har jeg fått trent. En lørdag blir ikke stort bedre enn dette :)
Dagen startet med frokost og perling, før vi tok turen til Elixia. Akkuratt da jeg var ferdig å trene og var på vei for å hente guttene kom de mot meg med en hulkende Simen. Han er ikke særlig glad for å være der altså - stakkar! Hadde jo trodd det skulle gå greit når Noah var med, men ikke i dag hvertfall. De gangene vi har gått på lørdagene og Tilla har vært med, da har det gått helt supert. Men det er nok ekstra trygt når både Noah og Tilla er der. Jaja, jeg gir hvertfall ikke opp. Jeg får bruke ekstra god tid på å levere og hente, og ikke bruke lang tid på treningen, så skal det nok gå seg til :)
Etter kvilen til Simen tok vi oss en tur til Rebecca og skjønne Adele. Der gikk vi til en flott lekeplass som hadde all slags apparater, både til de minste og de store. Guttene var opptatt fra vi kom til vi gikk.
ELSKER at det begynner å bli varmere i været. Mindre klær, lettere sko, tynnere huer, ingen votter, to spreke, fornøyde gutter.. LYKKE <3
- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar