14.04.2013

Jeg ble feiret - med stor F!!

oh hiv o' hoi, de siste dagene har vært travle! Det har gått i ett fra morgen til kveld! Kjekt altså, men travelt..
Fredag var det jentefest - jeg ville feire meg selv. Det er i morgen som er selve dagen min, men den måtte feires på fredag. Vi tok masse bilder, men det er ikke alle bildene som egner seg til å vises fram ;) hahaha..!!
Jeg ler når jeg blar gjennom på kameraet, det var så utrolig gøy!
Vi begynte hjemme hos meg - 9 jenter. Stemningen ble kjapt fyrt opp - jeg hadde nemlig bestilt dildoparty! Hahaha.. Ler ennå når jeg tenker på det. Det var så utrolig gøy! Vi lo høyere og høyere for hver gang det kom opp et nytt "element"...
Etter homeparty'et var det geleshots og litt mer drikke før vi stakk til byn. Der hadde vi fått reservert bord på Alf & Werner. Vi fikk alle sitte samlet og musikken var ikke så høy at vi ikke kunne fortsette vorspielet/festen der. Vi tok flatt av! Drinker i alle farger og fasonger, "dansegulv" og bare kos.
Traff Ådne og tok følge med han hjem. La meg med en gang jeg kom inn døren og var rimelig skutt da jeg våknet neste morgen. Først var jeg kjempe dårlig, men formen kom seg etter hvert. Helt god ble den vel da jeg kom opp i stuen og ble minnet på alle de flotte gavene jeg hadde fått :) treningstights fra 2MU- deilig fantastisk!! Voluspa lys, treningstopp og champagne. 
En fantastisk kveld med verdens beste jenter!!  <3

Litt bilder må dere jo få se av den flotte kvelden:







 # F A V O R I T T E N # 

 I bakrus neste morgen i det flotte nye treningsantrekket mitt <3
- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar