27.04.2013

Drømmedagen!

Denne dagen har vært perfekt! Guttene har virkelig vært i slaget :o) Yohoo..
Vi gikk ut av dørene kl 09.15 og gikk ikke inn før den var 17.30! Været har vært fantastisk. Sol, så og si ikke en sky på himmelen, bitte litt vind og 8,5 grader. Det går mot vår og sommer.
Vi kjørte til byn og stod utenfor Polarn O.Pyret sin butikk da de åpnet kl 10. I dag skulle guttene få nye parkdresser. For øyeblikket har Polarn O.Pyret salg: 25% på vårens yttertøy!. Det er jo en del penger spart, så da benyttet jeg anledningen. Guttene fikk like parkdresser, flotte grønne. De var så fornøyde at de danset ut av butikken.. hehe.. Har selvfølgelig ikke fått knipset bilde av guttene i de nye dressene, men regner med det kommer til i morgen.
Deretter kjørte vi til Gausel gård og kikket på dyrene, lekte i sandkassen og lekte med Niklas og Jonas. Når det nærmet seg Simens kvil, tok vi turen hjemover. Mens Simen kvilte luket Noah og jeg i bedene slik at alle de fine, grønne spirene fikk se dagens lys. 
Når det er slike flotte dager, er vi utrolig glad for at vi bor slik vi gjør. Det har vært masse unger i gatene og alle har lekt sammen. Store og små. Jeg har blitt kjent med nye naboer og riktig kost meg, jeg også. De har hoppet på trampolinen, vært på lekeplassen, lekt i sandkassen og vært nede på skolen. Guttene har gått, og gått, og gått i hele dag. Når barnetv tid begynte å nærme seg var det ingen av dem som protesterte da jeg sa vi skulle gå hjem og spise kvelds. Begge var i seng og la seg med et smil (OG sov) til klokken 19.
Igjen - DRØMMEDAGEN <3
- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar