04.04.2013

Trening og sunt kosthold - check!

Jeg har vært på crossfit i dag også, sammen med Lena. I dag hadde vi en annerledes økt. Det gikk mer direkte på styrke i dag. Svei godt når det stod på, men vi kjente begge to at vi hadde mer å gi da vi var feridge etter den 16 minutter lange intensive økten. Instruktøren sa at vi kunne få en økt til om vi ville, og gjett om vi stilte oss kjapt opp ;) Denne øvelsen var mer kondisjon. Denne tok jeg meg helt ut på, og hadde ikke mye igjen å gi på slutten - DEILIG!! Det svir, men kjennes så utrolig godt!
Vurderer mer og mer om jeg skal bli medlem. Så det spørs om jeg ikke melder meg på snart ;) Det blir en ny økt med Lena til helgen, så til da skal jeg nok finne ut av det.

Apropos trening, så har vi blitt flinke til å ha et sunt og godt kosthold her i huset. Både fordi jeg er så godt i gang med treningen og liker å spise det som er "riktig", og fordi vi har måttet legge om kosten litt etter Ådne kom hjem fra Bergen. Vi har kuttet ut en del melk og fokusert veldig på sunn og lett mat. Lager masse selv fra bunnen av, mye mer enn før. Har kuttet ut brødmat, med unntak av de brødene jeg baker selv. De vet jeg hva inneholder og kan gjøre dem så grove og sunne som jeg vil. Spiser mye mer grønnsaker som jeg moser med stavmikseren, avokado er kommet for å bli her i huset, cottage cheese er jo en slager, spiser masse kylling og salater, frokostblandingen som jeg lager selv spiser jeg hver dag og snop er så og si kuttet ut. Nå er det snart sengen, men først skal vi kose oss med rykende ferskt, hjemmelaget brød.. Nam, nam..
 - Anette -




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar