02.04.2013

Victoria barneklær

Jeg har funnet en ny side på nettet som selger barneklær. Mange kjente merker, som MeMine, En Fant, Katvig og Lille Lam. Men også mange nye som jeg ikke har hørt om før, spesielt godt likte jeg klærne fra Holly's som hadde koselige print. Mye av det var på salg også - win win!
De hadde alt. Sko, leker, klær i ull og bomull, ytterklær, hodepynt, bamser og tøfler m.m.
Jeg likte masse, men har valgt ut noen av favorittene. Det meste er i ull, og ja.. Jeg er veldig glad i ensfarga gensere og bukser ;) La til en kjole også som jeg syntes var veeeeldig søt <3
Sjekk ut nettsiden her; Victoria Barneklær
 
Blå lue og lyse rosa kjole fra MeMini, mørkeblå genser med knapper fra Little Mountains og indigofarget selebukse i ull fra Selana.


Ullbody og bukse fra Holly's
Pyjamas med firkløver fra Holly's.

Genser i ull fra Little Mountains.

Ulldrakt fra Little Mountains.
- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar