25.04.2013

Proviant til den syke..

På tirsdag jogget jeg rundt Mosvannet. Jogget to runder og gikk en runde sammen med en liten gjeng fra jobb. Det ble kaldt, hvertfall for meg som hadde svettet og var så varm til plutselig å bli kald. Det første jeg sa til mamma (som satt barnevakt) da jeg kom hjem var at nå kom jeg til å bli syk..
Hadde forferdelig vondt i hodet i går og gikk på jobb og frøs hele dagen. Så det kom ikke som noen overraskelse at jeg er blitt syk. Har knapt sovet i natt. Svettet og frøs hele tiden, halsen er helt jævlig (beklager uttrykket) og hodet dunker. 
Jeg ringte mamma tidlig i morges og lurte på om hun kunne levere guttene for meg. Det var klart hun kunne. Så ringte hun fra jobb og sa at hun kunne hente dem, ha dem på overnatting og levere dem i morgen. 
<3 Verdens beste mamma!! <3
Det er ikke ofte jeg er syk, men de få gangene jeg er, så kan du banne på at Ådne er i nordsjøen og jeg sitter her alene med guttene.. 
Matlysten er, selvfølgelig, ikke tilstedet. Men har handlet litt godiser hvertfall. Så tenker jeg at jeg snart tar kvelden. Håper på en bedre fom i morgen!!
- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar