08.04.2013

Helt skutt og kaputt..

7 treningsøkter de siste 7 dagene, kroppen gleeeeeder seg til en fridag i morgen :D
ELSKER crossfit! Har vel gjerne ikke nevnt det til dere, men jeg har altså meldt meg inn :) forrige uke med 4 prøvetimer klarte, uten tvil, å vippe meg over - yohoo!
Nå har vi meldt oss på on-ramp kurs som er to dager i uken over fire uker - altså åtte trenings-kurs. Der lærer vi de forskjellige teknikkene riktig og får brynt oss litt på dem etterpå. 
Lena, Mats og meg er alle med på samme kurset, og det er utrolig gøy å ha noen og trene sammen med. Vi pusher hverandre og oppmuntrer hverandre. Foreløpig er vi vel så gira alle tre, at vi oppmuntrer oss selv egentlig ;) hehe.. Dette er en helt fantastisk måte å trene på. Lena sa det så fint i dag: Det er jo en stor lekeplass! Skulle du få sjangsen til å prøve - gjør det! Jeg ser (tro det eller ei) allerede forandringer på kroppen og jeg føler også at noe har skjedd uten at jeg helt klarer å sette ord på det. Stod foran speilet i går på badet og flekset armene litt. Og tror du ikke noen "skulderputer" har dukket opp?? Wohoo.. Sprang opp trappen og viste dem til Ådne. Han så dem han også ;) hehe..

Tok forresten et bilde av oss under økten i dag - akkuratt slik ser vi ut ;)

- Anette -

2 kommentarer: