28.04.2013

Svigermor har bursdag :)

Javel godtfolk.. Det er er søndag, det er kveld, ungene er lagt. I morgen er det mandag og en ny uke. Tiden går ganske fort av og til, skremmende fort faktisk.
I dag min kjære svigermor bursdag - Hipp hipp hurra for fantastiske Valborg <3
I den anledning har vi vært hos henne og fått middag og is. Til middag fikk vi lam, grønnsaker og feta ost som var lagt i pakker av bakepapir og stekt i ovnen - knall godt!! Skal prøves her hjemme også :)
Og dessert var is med non stop og peanøtter - alltid en slager.
Etter middag, kledde vi på oss og gikk ut i regnet. Med oss hadde vi en flaske Zalo. Ingenting redder en regndag som en flaske Zalo. Nevnte i går at jeg hadde kjøpt nye vårdresser på Polarn O. Pyret. De fikk prøvd seg godt ut i dag, og de bestod testen. De var tørre helt gjennom, overalt! 
Vi helte Zalo oppi en bøtte, satte vannslangen med full guffe oppi og skummet veltret ut av bøtten. Ungene hoppet og danset og ramlet og lo.. Jeg var også med. På det verste endte jeg opp med å hoppe på Simen så han ramlet rett over ende.
Skoene våre, dressene og jakken min var våte, men gull rene etterpå - win, win! ;)


 - Anette -

2 kommentarer: