05.04.2013

Første grillings i år!

Vi har jo grillet pølser på bål, men i dag var det grilling på grillen med tilbehør, og det smakte!
Lena, Kristine og Katrine med familier kom, og vi hadde disket opp med marinerte lamme koteletter, grillspyd, potetsalat, brokkolisalat og vanlig salat, foccacia med aioli og de små fikk også velge mellom pølser i pølsebrød :) Jeg har stått litt på kjøkkenet med andre ord, men jeg liker best når salatene er laget selv. Ferdig kjøpte potetsalater er noe av det verste jeg vet! Og brokkolisalaten hadde jeg smakt av ei på jobb, så den visste jeg at var god.
Ellers var vi jo heldige med været atter en gang (jippi). Sol og skyfri himmel, men litt kald vind. Var ute en god stund før vi trakk inn i stuen og veltret lekene rundt om på gulvet. De små lekte godt i lag, og hver for seg.. Alltid kjekt å samles med gode venner :)


- Anette -


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar