06.04.2013

Jeg ønsker meg, jeg ønsker meg.. ALT!

Javel godtfolk! 9 dager igjen til jeg har bursdag - Jippi!
Bursdag er jo bare såååå gøy :) En dag i året unner vi oss selv positiv oppmerksomhet og bare hygger oss med en dag med klemmer, hilsener og sang (regner jo med at guttene mine skal synge for meg).
Jeg har også invitert til jentefest, for en gangs skyld, og jeg tror taket kommer til å løfte seg. Ådne spurte meg hva jeg ønsket meg (litt sent ute kanskje...) og jeg klarte ikke slutte å ramse opp. I år ønsker jeg meg så masse. Høyest på ønskelisten står nok en pulsklokke. Det skal bli herlig å løpe litt og vite puls, distanse, gjennomsnittsfart og sånt. Så er det jo kjekt å punshe det inn på dataen og ha en oversikt også - pluss det er veldig motiverende! Ellers er treningsklær og utstyr høyt oppe på listen. Jeg synes det er kjekt å føle seg fresh når man er på trening. Har søkt meg opp og ned og fram og tilbake på nettet og funnet en hel masse jeg ønsker meg.. Så Ådne: Kom og se!!  ;)
Ser dere noe dere liker??

Et lite utvalg i pulsklokker.
Treningsklær og utstyr..
Typiske jenteting blir jeg aldri lei av..
Flotte smykker, ringer, øredobber  <3
 - Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar