21.04.2013

Reebok Crossfit

I dag har vært en skikkelig dritt dag.. Ikke hele dagen, men mesteparten av den hvertfall. Simen er urolig om nettene og våkner ALT for tidlig for tiden (klokken 05.30 i dag)! Etter at jeg fikk guttene har jeg slitt veldig med "de dagene" i måneden - hodepine, stiv nakke, vond rygg, sover dårlig om natten og er konstant sulten. Flere som har merket dette etter at dere fikk barn?? :/
Kvilen til Simen ble bare 10 minutter og han har så og si ikke rørt mat. Noah våknet (selvfølgelig) også tidlig og var stuuuuup trøtt midt på dagen i dag. Jeg var trøtt. Og når jeg er trøtt, ja, da er jeg et mareritt uten like! Lunta mi er ikke tilstede, er generelt slapp og lite guff i meg.. 

Meeeeeen sånn helt utenom alt det der kjipe.. Jeg har jo nettop hatt bursdag - hurra for meg! Og da fikk jeg litt penger som jeg kunne kjøpe meg noe treningsklær for. Og jeg har vist lenge hva jeg ville ha. Nettstedet X-Life har nettop, som eneste nettbutikk i Norge, kommet ut med Reebok sin Crossfit kolleksjon. Kanonbra! Og da fikk jeg snopt opp bursdagspengene mine ;) Et stort plaster på såret på en slik dag.
Jeg kjøpte både buksen og toppen. X-Life pleier å være ekstremt kjappe med leveringen. Så satser på å ha dem til treningen i morgen :)
Hva syns dere??
- Anette -

2 kommentarer:

  1. Fatte godt ka du meine.. "De dagene" har blitt myyye vondere og tyngre etter fødselen. Kvalme, hodepine, murringer, gretten, emosjonell, for å nevne någe...

    Og BTW; e døøøds misunnelige på den bukså!! Har hatt kjempe lyst på den sjøl! Heldiggrisen ;P

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, de der "dagene" altså!!!! Hekkan, godt de ikkje pleie vara så lenge!!

      Og spørs om eg ikkje må visa et bilde, eller to.. eller tri av den flotta bokså jah ;) hahaha.. Glede meg heilt ihjel! :o)

      Slett