16.04.2013

Pastabakeriet..

I dag har jeg hatt fri - Jippi! Det er så utrolig deilig :)
Jeg har vært effektiv og har fått unnagjort en hel masse! Handlet for resten av uken, lagte god middag (svinestek m/rosenkål), brettet og ryddet klær, vært i Sandnes (av alle plasser) og brukt opp et gavekort som gikk ut på dato i dag faktisk, Dere skal få se ved en senere anledning hva jeg kjøpte meg - gled dere ;) Det var i forbindelse med Sandnes-turen Ådne og meg tok oss en tur innom pastabakeriet. De har så utrolig god mat der! Flere som har vært der?? :) Ådne skulle egentlig reist ut i nordsjøen på lørdag (som var), men det ble utsatt til mandag, og igjen utsatt til onsdag, som til slutt er blitt utsatt til torsdag.. Jaja, vi får se når det blir. Vil jo helst ha han hjemme, så klager ikke :)
- Anette -

2 kommentarer:

  1. Har spist lunsj der någen ganger ja. Snadder mat :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja.. Kanskje me må ta oss ein tur derte snart ;)

      Slett