01.04.2013

Det kalles magi..

Det er nesten uvirkelig at vi har så fint vær. Vi har hatt det så lenge og det er jo like fint hver dag, noe vi egentlig ikke er vandt med. Når jeg våkner er det ikke en sky på himmelen, solen begynner å stige opp og det er vindstille. Humøret blir med en gang bedre enn jeg trodde det kunne bli. Jeg blir bare så glad når det er så utrolig flott ute. Det er jo ganske rart at været skal ha så mye med sinn og humør å gjøre, men det har det altså med meg- det er magi!
I dag har vi vært aktive, som hver dag i påsken egentlig. Ine og Adrian hentet Noah og meg i morges og vi kjørte til Finnøy. Der besøkte vi flotte Maria og hennes tre herlige jenter, Maren, Julie og Sofie. De hadde et utrolig flott hus og en kjempe herlig og stoor terrasse som vi grillet på og de små lekte så fornøyd sammen. 
Klokka tikket og plutselig hadde vi vært der 4,5 time allerede! Tiden går så alt for fort når man har det gøy.
Kjørte hjem igjen, og da satte vi oss bare rett inn i bilen med Ådne og Simen og kjørte til Randaberg for å gå på stranden med Lena og familien. Vann og strender er jo alltid en slager, så de små koste seg godt der også :) Jeg blir så glad, fornøy og får så mye energi av slike dager som går på skinner. Måtte det vare lenge <3


 - Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar