07.04.2013

En uke over, en ny uke starter..

Det er allerede søndag, og strengt tatt er jo til og med søndagen snart over. 
Dette har vært en utrolig aktiv uke for min del. Jeg har faktisk hatt 6 treningsøkter denne uken!
Mats og meg tok oss en økt på crossfit centeret i formiddag og Lena og meg har akkuratt hatt oss en runde rundt Hålandsvannet. Jeg kjente den, men gud så herlig å ha det gjort :)

Elllers har vi hatt en koselig og rolig dag her hjemme. Etter kvilen til Simen gikk vi ned til Møllebukten hvor vi traff Katrine, Camilla og Kristine med familiene. Kjempe kjekt! Sol, litt kald vind, men slett ikke noe å klage over. Var der vel i to timer før vi gikk hjem og fikk i oss litt middag og tok turen videre til Kristine og Mats. Alltid kjekt når dagene flyr avgårde og både de store og små har vært sosiale og kost seg :)
 - Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar