23.04.2013

Garmin pulsklokke - min nye venn

Jeg fikk pulsklokke av Ådne til bursdagen, joggesko av mamma og Torkell, 2XU bukse av jentene mine, treningsklær av svigermor, Katrine, Kristoffer og mormor og morfar. Med andre ord -> det er bare å sette i gang ;) hehe..
Nå på lørdag er det Siddisløpet (8,4 km) og jeg har jo da meldt meg på. Gjett om jeg angrer! Jeg har bare ikke lyst, så enkelt og greit er det med den saken. Jeg vil MYE heller gå på en crossfit-time enn å springe rundt vannet, men nå er jeg påmeldt. Til og med i regi av jobben, så jeg kan nesten ikke trekke meg..
Jaja, siden jeg fikk så masse flott utstyr til bursdagen er det jo bare å sette i gang og bruke det. Og det har jeg gjort i dag. Løp rundt Mosvannet to ganger (6,2 km tilsammen) med pulsklokken på. Har lastet opp all data fra joggeturen til pc'en. Og la meg si det slik.. Det så ikke så aller verst ut.. eller..???

Avstand: 6,2 km
Tid: 32.42
Gj.sn. hast: 11.3 km/t
Max puls: 195 
Gj.sn. puls: 178
Kalorier: 460

Pulsklokken min er av merket: Garmin - Forerunner 210.
Kan bli mye morro med denne framover. Kanskje løpet på lørdag går greit likevel?? ;)
 - Anette -

2 kommentarer:

  1. Digg!! Samme merke og modell som min, bare en litt spreker farge ;) Blir nok fornøyd med den i framtida ja :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det va hvertfall ein heeeeilt ny verden å jogge med pulsklokke :)
      Nå glede eg meg te sommer, sol og litt joggings ;)

      Slett