19.04.2013

4 uker - altså 28 dager til 17 mai!

De fleste av dere har gjerne ikke begynt å tenke på det enda, men det har jeg :)
Jeg øver på skolen med elevene og det er sikkert og vist at guttene øver i barnehagen, for det går i heia-rop og 17. mai sanger her hjemme også :)
Vi var ute en tur etter middag, ikke så alt for lenge, for Noah mente at det var full storm og Simen sluttet å puste enkelte ganger.. Men mens guttene hoppet på trampolinen sneik jeg meg bort til bedet mitt og kikket. Og der trenger det å lukes for å si det mildt! Men det jeg skulle fram til, var at det var begynt å spire over alt. Grønne stilker, blader og knopper stakk opp av alt ugresset. Så nå vet jeg hva jeg må gjøre i helgen.
Tenkte også litt videre på 17. mai og klær. Om jeg skulle begynne å handle noe nå, slik at jeg var sikker på å ha det til 17. mai. Men så kom jeg på at i år kan Simen bruke Noah sin gamle bunad, og så har jeg vært i snakk med ei om å kjøpe hennes sønns gamle til Noah. Jeg orker ikke kjøpe ny. De må jo skifte bunad for hvert år uansett. Jeg har en hengende i skapet som er Ådne sin gamle bunad. Gleder meg veldig til Noah passer den :) Det er noe eget med arve-bunad altså.. Men, men.. April må få gå sin gang først.. hehe..
 - Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar