28.09.2013

Spillekveld med jentene

I går hadde jeg noen jenter på besøk - rettere sagt: spillekveld.
Litt vin/cider i glasset, godteri og chips i skålene og spill på bordet. Skulle lage en salat og bake foccacia brød til dem, noe jeg også gjorde, men jeg endte jo opp med å uttørke dem (litt mye salt kan du si...) Salaten ble nå hvertfall spist opp, så jeg får ta det som et godt tegn. Jeg hadde ikke allverdens spill liggende, men det ble til slutt cranium. Hvis du ikke har prøvd det kan jeg anbefale det sterkt :) veldig gøy!
Eldstemann har vært på overnatting hos mamma, og Ådne tok med seg minstemann på dagstur til Høle. Så jeg har sovet ut og fått drukket kaffe i sofaen. Jeg har hatt en herlig og avslappende lørdag :) Da Noah kom hjem fikk vi gjort litt forskjellige ærender og hatt litt alenetid - elsker det!
Har kost oss masse :) Håper dere har hatt en like fin lørdag!
- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar