09.09.2013

Bokorm

Jeg har blitt en bokorm - og jeg ELSKER det! 
Etter alle plikter i hjemmet er gjort, setter jeg meg i godstolen min og leser, og leser, og leser.. Det er jo bare så spennende! Av og til blir jeg så ivrig at jeg leser så fort at jeg ikke får alt med meg og må lese den enda en gang. Men jeg kan absolutt anbefale disse nye bøkene altså.. hehe..
De som leser, vet jo også hva som skjer med klokka når du setter deg ned i godstolen og åpner boken. Den tikker liksom litt ekstra fort og plutselig er det blitt kveld. Så jeg har vært ekstremt dårlig på bloggfronten i det siste. Dette skal nå ta seg opp, for tro det eller ei: jeg har savnet det! :)

Ellers går det i planlegging til selskaper i helgen. Simen blir nemlig snart to år (!!!!!!) og det skal feires med selskap for familie og venner - selvsagt. Vi leker jo ikke bursdag liksom..
Har ikke helt funnet ut hva tema'et skal bli enda, men han er gruelig glad i Kaptein Sabeltann. Så mulig det blir sjørøvertema, slik som Noah hadde i fjord? Eller kanskje Disney's Biler? Ole Brum har han aldri brydd seg noe om, så det er hvertfall utelukket. Det må være noe med action.

Nå sitter godstolen min og skriker etter meg. Jeg sovnet nemlig midt i et kapittel i går, og våknet med skrift i pannen i morges. Og jeg er bare så innmari spent på hva som skjer videre.. Adios alle, ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar