24.09.2013

Ådne sin drømmedag..

Ådne elsker å gå på IKEA, faktisk maser han om det nesten hver uke. Så i dag måtte jeg gi etter.. 
Ådne har nemlig ønsket seg et paraktisk skittentøyskap til å ha på badet. Han synes det var på tide å få litt orden i sakene nå. Og det må jeg egentlig si meg enig i, så jeg er glad han klarte å dra meg med.
Ådne er veldig flink med interiør og slikt. Han har en veldig gjennomført og praktisk stil. Han er også økonomisk og mener at det dyreste ikke alltid er det beste.
Han er heller ikke den som venter lenge med å få ting gjort, han gjør det med en gang han har anledning - og ikke en time senere! Så jeg hadde ikke så mye annet valg enn å være med i dag..
Mens vi var på  IKEA, fant han ut at vi kunne trengt en tallerkenhylle på kjøkkenveggen vår. Jeg var litt imot det til å begynne med, men så klarte han å overbevise meg. 
De hadde også orkideer på salg, og en kostet ikke mer enn 25 kr !!! Ådne tok helt av og kjøpte hele 4 stykker. Han der altså...
Svigerfar passet guttene mens Ådne og jeg fikk shoppet litt praktiske ting og tang. Vi fikk til og med kost oss med middag for to <3


- Anette -

2 kommentarer:

  1. Ådne sin drømmedag, faktisk :) tror min mann har ein heilt annen oppfatning av ka ein drømmedag ska innebære, men for all del, alle har sine interesser ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahaha.. Eg lo så eg grein!
      Ådne e livredd for at folk ska tro det e "sant" ;-) Hehe..

      Slett