13.09.2013

Bursdagshelg upcomming :)

På mandag blir Simen 2 år, og det skal feires i helgen :)
Barneselskap i morgen og familieselskap på søndag. Så det blir nok av munner å mette og kaker å lage.. I morgen gjør jeg det så enkelt som mulig. Temaet til Simen blir sjørøver. Siden han elsker alt som har med sjørøvere å gjøre. Kaken blir relativt lik den Noah hadde i fjord. Se den her om du ikke husker den. Ellers får dere bare vente i spenning til bildene kommer ut ;)
Satser på opphold, men ser de har meldt regn. Vi blir 12 små i morgen (!!!!) så det hadde ikke gjort noe om vi kunne vært ute i hagen, men vi får ta det som det kommer :)
Ballonger og fest blir det uansett med 12 små hoppende rundt omkring.. hehe.. Gleder meg :) 
Jeg pleier vel egentlig ikke være en sånnen som er "ute i siste liten", men tror jeg må krype litt til korset denne gang. Nå er jeg faktisk på vei til butikken for å handle inn alt. Handlelisten er nettop blitt skrevet (mens Ådne sitter i sofaen og ser film - MANNFOLK!!). Heldigvis hadde jeg ingrediensene til kaken i skapet, så den står i ovnen. 
Hipp hurra for bursdagshelg :o)

- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar