12.09.2013

La det bli lys!

Ting begynner å falle på plass her hjemme. Og det siste nye "innskuddet" er litt mer lys i heimen. Er det bare jeg som synes at det plutselig ble mørkt om kvelden??
Jeg har slitt litt med å finne lys, for jeg har nok laget meg et bilde oppi hodet over hva jeg ville ha. Og da kan du jo skjønne at jeg ikke finner det..
Men nå har jeg da altså funnet litt hvertfall. Jeg har kjøpt lys til gangen, gulvlampe til lesekroken min og en industrilampe til å ha på kjøkkenet - lønningsdag sier du?!? ;)
Industrilampen måtte de bestille, så den får dere se når den er kommet i hus. Men den er skikkelig tøff! Betongfarga og har et røft preg over seg :)
Ellers kjøpte jeg en gulvlampe, av merket "Capo". Lekker og veeeeldig meg :) Ådne lo først da han så den.. hehe.. Men så trakk han det tilbake og syntes den var fin. Passer hvertfall godt inn her hjemme :)
Og jeg klarte ikke dy meg. Men en gang kontakten var satt i, satte jeg meg ned og leste et par kapitler.. hehe..


Konsentrert sier du???
 
- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar