29.09.2013

Jeg skal til syden !!!!

Herregud! Jeg må være en av de meste spontane menneskene jeg vet om! Og jeg har tydeligvis en fantastisk spontan mamma også.. Ringte mamma og lurte på om hun hadde noen feriedager til overs som hun kunne tenkt seg å brukt sammen med guttene og meg. Klart hun ville (og kunne). Hvorfor ta en storby når vi kan reise til syden, sier hun. Hehe..
Bare en uke igjen til høstferie, og da reiser jeg, de to skjønne små guttene mine og mamma til Mallorca - Alcudia! Tenk det.. Bare 6 dager til vi reiser også <3
Billettene var ikke skamdyre, men ikke skambillige heller. Sånn midt i mellom. Vi reiser på lørdag og kommer hjem sent på kvelden neste lørdag, så vi får 8 dager i sol og varme. Det ligger vel rundt en 25-26 grader sist jeg sjekket på nettet (for mindre enn 2 minutter siden).
JAIKS! Jeg gleder meg helt syyyyykt masse! Men det har ikke akkuratt gått opp for meg enda. Hm.. Jeg får vel bare finne frem badetøy, shorts og kjoler igjen. Herregud - jeg skal til syden!
Noen som har vært i Mallorca - Alcudia?? Tar veeeeeeldig gjerne imot tips :)
Litt bilder fra hotellet skal dere jo få se....





- Anette -

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Weee.. Glede meg heilt syyykt!
      Kjempe dumt at ikkje dokkor konne ver med :(
      Men håpe me kan ta ein te tur ein gang, alle 6 :-)

      Slett