17.09.2013

Drømmer meg bort.. til Amsterdam..

Ting har roet seg i heimen. Bursdager er ferdig for denne gang og Simen er godt fornøyd med "fangsten".
Nå er høsten her, og det er ofte en tid folk synes kan være tung, kjedelig og/eller trist. Selv liker jeg høsten og tror den kommer til å gå knall fort. Og det hjelper nok også godt på, at jeg skal på studietur med hele jobben i begynnelsen av november. Og vi reiser ikke hvor som helst. Vi nøyer oss nemlig ikke med mindre enn selveste Amsterdam :)
Vi får en hel langhelg og det er lagt opp til både praktiske, faglige og sosiale eventer! Jippi!
Selv har jeg aldri vært i Amsterdam, dere??
Har hørt masse flott om byen derimot og når jeg søker opp Amsterdam på nettet, får jeg fram utrolig flotte bilder, masse kjekke tips til hva vi kan finne på, spennende kultur.. Jeg blir jo ikke akkuratt lei meg når jeg leser alt dette kjekke ;)
Det blir nok litt av en tur, kjekke folk og masse gøy på agendaen. Og ikke er det så alt for lenge til heller. Tiden går jo skremmende fort, og med tanke på at det er høstferie om bare to uker (og en halv...) så er plutselig dagen her. iiiiiiik...
Må jo bare få drømme meg litt bort i disse høstdagen.
Har dere tips til kjekke ting jeg ikke bør gå glipp av mens vi er der, sier jeg ja takk til det :)




 - Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar