05.09.2013

Done - med stor D!!!!

Foreldremøtet er unnagjort og det gikk veldig bra! Jeg hadde faktisk gledet meg, for jeg synes slike møter er kjekke og spennende. Men må helt ærlig si at det er ganske deilig å være ferdig med det også!
Nå kjenner jeg at den vanlige, eller normale (hva nå enn den er) hverdagen kan begynne igjen. Jobb fra 8-16 og kveldene fri. Helgene er en helg og ikke en utvidet jobb-dag. Nå kan fredagen og helgen og neste uke bare komme. Jeg er klar! 
Har egentlig ingen store planer for helgen, MEN.. Jeg har fått "godkjent" av Ådne at jeg skal få sove litt på lørdagen. Nå har jeg faktisk stått opp kl 06.00 i over tre uker strekk!! Unntaket var va Simen sov helt til kl 06.27 på søndag.. 
Woop, woop.. Enkle gleder sier du :)
Etter guttenes uttrykk på bildet under å dømme, skulle vi tro vi trengte oss noen ekstra timers søvn alle mann.. Hehe..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar