30.09.2013

Dagens lattis!

Javel.. Her sitter jeg med en kopp te og vet at om 5 dager på samme tid har jeg alt annet enn et glass med noe varmt i.. jippi! Det gledes....
Morgenen i dag startet med et maraton uten like.. Simern var syk i går. Hostet i ett sett og var sliten og ikke i form. Han våknet flere ganger i natt, og den ene gangen våknet Ådne og meg av lyder oppe i stuen. Klokka var kvert over 2 og det var selveste Simen som var lys våken og gikk rundt omkring. Han tok seg selv på magen og sa "aooo". Han var glovarm og fikk i seg litt paracet. Sov resten av natten, og våknet ikke før kl 8. Siden Ådne skulle reise ut i nordsjøen i dag, visste jeg at det kom til å bli en hjemme-dag på meg. Akkuratt i det Ådne skulle til å sette seg i taxien, sjekket jeg passene våre (siden vi skal ut å reise vet dere......) og tror du ikke mitt og Noah sitt hadde gått ut på dato???? Serriøst!!! Jeg fikk selvfølgelig panikk, for jeg vet at begge foreldre må være tilstede når vi skal søke for pass til barna. Og nå skulle jo Ådne reise, og vi skulle ut å reise før han kom hjem igjen... Jeg tok sertifikatet hans og sprang ned til jobb. Printet ut en fullmakt og kopierte legitimasjonen hans. Sprang hjem igjen og Ådne fikk signert papiret.
Sendte Ådne avgårde og gjorde Noah klar til barnehagen. På vei til barnehagen gikk vi innom politistasjonen for å få søkt på nye pass - livredd for at jeg ikke skal få dem før vi drar!!!!! Mens jeg står og gjør Noah klar, kommer jeg på at jeg også skal jo ta bilde. Og jeg hadde ikke stelt meg engang.. INGEN sminke, what so ever! Hahaha.. Flotteste bilde da. Søvnig og bleik... 
Skulle ha det i hendene innen et par dagen - FLAKS!

Ellers har dagen gått til å pleie minstemann som egentlig ikke har vært så syk. Det ble vist bare med natten. Han har rett og slett vært litt krakilsk om jeg må få si det selv. Det beste var da jeg satt på do og hørte Simen ute på gangen "ååhhhh.. Neeeeeeeiiii...." Det er aldri et godt utgangspunkt. Kom meg ut i gangen i en brenning. Og der står Simen, kjempe stolt, og peker på truseinnegget mitt som han hadde klistert på veggen. Ahahaha.. Han går oppi alle skuffer, og nå hadde han tydeligvis funnet sanitets-skuffen min. Herrlig.....



- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar