21.09.2013

Min egen samvittighet kunne drept meg!

God kveld folkens!
Jeg tror, med hånden på hjertet, at klokken her i huset går dobbelt så fort om dagene! Jeg forstår ikke hvor tiden blir av. Det er jo helt forferdelig! Jeg sitter igjen med en følelse av at dagene går og jeg får ikke gjort halvparten av det jeg ønsker engang :(
I går gikk jeg tidlig fra jobb (kl. 14) og da hentet vi gyttene i barnehagen og gikk til byn. Hadde ingen ting på agendaen, kun å kose oss og og slappe av. Det var jo så nydelig vær :)
Vi endte opp med å spise på ostehuset (hvem hadde trodd det??) og så fikk vi kikket i alle vinduene.. 
Da vi kom hjem hoppet jeg rett i dusjen og stelte meg, vi hadde nemlig sosial kveld med jobben i går og jeg hadde plutselig litt dårlig tid. Sosialkveld hjemme hos en arbeidskollega og vi spilte spill til klokken var 04! :-0 Rimelig trøtt i morges!
Ådne har vært med "klubben sin" siden kl 12 i dag og kommer nok ikke hjem før i morgen tidlig kjenner jeg han rett.. Så dagen i dag har vært utrolig sløv - og jeg hater det!!!!!
Jeg fikk handlet før Ådne stakk avgårde, men så skulle Simen legge seg og Katrine kom på besøk. Ble sittende og snakke og da Simen våknet igjen begynte jeg på middagen. Etter vi hadde spist kom Lena og guttene på besøk, da de gikk igjen laget jeg kvelds og guttene ble stelt og lagt. 
Guttene har ikke fått vært ute i dag - og jeg hater det!!! (mye jeg hater i dag....)
Noah har vært en engel og kost seg masse på rommet sitt med lego'en sin. Simen har vært kosete og satt på fanget mitt og kilte meg på armen rett før jeg la han. Og dette ga meg bare enda mer dårlig samvittighet.. De har ikke vært ute. Ikke et eneste minutt engang. Jeg vet at de ikke har hatt det vondt, men samvittigheten min har funnet fram en hammer som den hamrer med inni hodet mitt "Dårlig mamma, stakkars barn, latsabb, surpromp, egoist" banker den... Djiiiises!
Jeg har hvertfall en følelse av at guttene kommer til å bli bortskjemte med oppmerksomhet i morgen av mammaen sin <3 
Jeg hadde egentlig regnet med en rolig (LES: sløv dag) så jeg handlet fårikål i dag som vi kan ha i morgen. Slipper jeg hvertfall å bruke tid på middag.. Nå skal hodekålet kuttes opp og fordeles i gryta med kjøtt og diverse. Etterpå skal jeg rydde opp i dette rotehuset og legge meg.
Håper dere får en fin lørdagskveld alle :)



- Anette -

2 kommentarer:

  1. Tøvjenta!!! Du e mer enn god, og guttan dine e heldig som har ei så engasjert mamma. Noen daga e bedre enn andre, sånn e det bare. <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Du e verdt din vekt i gull!!
      Vett at de ikkje har det vondt, men de va så englete og kosete på kvelden at eg fekk heilt vondt i meg. Tror ikkje me har hatt ein heile innedag før :-0
      Og någen dager e bare... Sløve.... Men Gud kor godt det e å få det ut!!!! ;)

      Slett