10.09.2013

Høstnytt hos Polarn O. Pyret

Jeg er en person som liker å være ute, uansett vær! Regner det synes jeg egentlig bare det er litt ekstra kjekt. Kulde gjør meg heller ingen ting, MEN.. Jeg må vite om det på forhånd, for jeg trenger å kle meg riktig.
Når det regner ute er det første jeg gjør, å skifte til en myk og behagelig tights, som jeg har på meg under regnbuksen. Det kunne aldri falt meg inn og hatt dongeri under! Jeg trenger å kjenne at om jeg skal bøye meg, hoppe, krype (for ja, jeg gjør faktisk det når jeg er ute med guttene mine..) så kan dette gjøres uten at det "strammer" eller er ubehagelig. Det samme gjelder om vinteren. Da går jeg stort sett hele tiden i superundertøy, med unntak av jobb selvsagt. Så lenge jeg har behagelige og myke klær på meg, trives jeg godt ute uansett vær!
Dette har jeg nok overført til guttene. Noah protesterte da han var mindre om han fikk på seg en trang dongeribukse. Da kunne han ikke klatre like lett i trærne, bøye seg like langt ned for å se på snegler eller så likte han rett og slett bare ikke følelsen av det stive stoffet. Jeg husker at han stoppet opp på gulvet og reiv i buksen mens han grein - ikke snakk om at han ville ha den fine buksen på seg. Simen har egentlig alltid gått med klær (kanskje derfor han er så sinnsykt kjapp og motorisk?!? hehe..) så han har alltid vært vandt med det.
Har også nevnt tidligere at jeg simpeltenn ELSKER klærne fra Polarn O. Pyret. Dette er fordi klærne varer og varer og varer og de har så stort utvalg av myke, behagelige klær. Tøffe er de også! Noen synes det er rart når Noah sprader rundt med longs, selv synes jeg det ser fantastisk ut og skulle ønske jeg også kunne spradet rundt i det hver eneste dag ;)
Nå har de fått inn masse høstnytt hos Polarn O. Pyret, og til helgen skal jeg ta meg en tur alene til byn og handle litt klær til Noah. Han har vokst ut av så og si alt han har.
Ser dere noe dere liker?? :o)

Sjekk gjerne ut nettsiden deres her. Fri frakt denne uken!





- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar