11.09.2013

Skoshopping til den store gullmedalje

Jeg har vært på skoshopping, og jeg skulle ønske det var til meg selv! Meeeeeen... Det var rett og slett til de to søte små (som begynner å bli store og vokser ut av alt de har). Simen er mindre i beina enn Noah var på hans alder, så derfor har han kunnet arvet lite. I tillegg var de aller fleste skoene til Noah totalt utslitt, så vi har ikke spart på alle av den grunn. 
Simen trengte støvler og tøfler, og det har han nå fått. Noah skulle igrunnen bare få tøfler, men da vi målte beina fant vi ut at han var blitt en størrelse større enn sist og derfor gikk rundt med for små sko (ooops!!!) Så det ble tøfler og gore-tex sko til han.
Simen sprang som en gal ut av butikkene hver gang jeg snudde ryggen til, klatret ned fra handlekorgen, klatret i hyllene og gikk bak på lageret. Så det var et He....e å kjøpe sko til dem!
I tillegg hadde Noah allerede bestemt seg for et par, og du kan jo skjønne at ingen av skobutikkene på Kilden hadde nettop dette paret. Så vi kjørte innom madla også. Der fant vi dem, og lettelsen var så stor i meg da alle fire parene var kjøpt, at jeg rev like gjerne med meg en genser til meg selv også da vi gikk forbi "min" butikk. Klart mam'sen også må få!!




- Anette -

2 kommentarer:

  1. Har du handla på 2 for 1 på Skoringen? Såg at de har det tilbudet denne helgen på utvalgte barnesko.. Hvis ja, va det et bra utvalg? Tildur åg trenge nye sko!

    SvarSlett
    Svar
    1. Nei!! :( det hadde selvfølgelig ikkje eg fått med meg!!!
      E det mulig!
      Eg va innom, men de hadde ikkje tid te å hjelpa og ikkje hadde de str te Noah heller på tøfler. Derfor gjekk me igjen..
      Hadde spart någen kroner der jah..

      Slett