07.09.2013

En rolig og koselig lørdag - check!

I dag har vært en ganske perfekt dag om jeg må få si det selv.
Fikk sove ut, og sov helt til halv 10.. Ja, slå den liksom.. Men la meg tidlig i går også, så med 11 timer på øynene kjente jeg at jeg hadde fått min søvn-dose ;) hehe..
Våknet til skikkelig helgefrokost med kokte egg og ferskt brød. Deretter kjørte Katrine og meg en tur til farmor og farfar på koselig besøk. Kom hjem igjen og tok med meg Simen og Noah til byn en tur mens Ådne fikk opp litt lamper og lys i huset. Siden det var så deilig vær, var det masse folk i byn. Guttene fikk kjøpt lørdagsgodt på dropsen, før vi satte oss på cafe og drakk en smoothie. Var innom grønnsakstorget (heter det det?) og kjøpte norske epler, før vi tok turen bort til mamma og Torkell en liten tur. Der fikk vi både kaffe (les: espresso!), is og popcorn. Vel hjemme stod taco'en ferdig servert på bordet. Ikke verst må jeg si. Svigermor kom på koselig besøk og etterpå stakk guttene gjennom hekken og inn til naboen (nakne faktisk) og var der og spiste pizza og litt mer lørdagsgodt.. hehe.. Det kom ikke en lyd fra noen av guttenes rom når de omsider kom i seng, de sovnet på sekundet. Nå har vi kjekt besøk av Jone, i stuen vår hvor lysekronen endelig har komt på plass. Det er så herlig når dagen bare går av seg selv <3





- Anette -

2 kommentarer:

  1. Ine.. - Internettgeniet10. september 2013 kl. 22:57

    (Endelig klare eg å legga igjen kommentarer)
    LYS hurra! Eg komme å ser! Snart!

    SvarSlett