25.09.2013

I'm back - and I love it!!

Jeg var så utrolig flink å trene i vår. Jeg trente vel fast 5 dager i uken (pluss/minus) og spiste riktig. Jeg fikk resultater jeg likte, og de vil jeg ha tilbake igjen. Da ferien startet, begynte nedpakkingen i det gamle huset og oppussingsprosjekt og hytteturer og diverse.. Jeg hadde med andre ord gode "unnskyldninger" til å ikke trene. Så gikk sommeren, den normale og travle hverdagen kom tilbake igjen og jeg jobbet 200% en måned. Det føltes hvertfall slik..
Plutselig fant jeg ut, at i løpet av de siste 13 ukene, hadde jeg ikke trent mer enn 2 eller 3 ganger :-0
På søndag kjente jeg at hode og kropp samarbeidet og var klar til trening igjen. Jeg gikk på en konkurransetime (selvfølgelig) med Lena og det var knall gøy!!! Jeg hadde lyst å gå mer den dagen. På mandag var jeg stiv og støl og hadde virkelig problemer med å ta på meg klær, løfte armene, gå i trapper... Jeg så ut som jeg hadde driti i buksa!!
I dag var endelig kroppen klar for en ny økt, og jeg klarte det! Har allerede meldt meg på en på fredag, lørdag og søndag :) Nå er jeg i gang!!!
Hjemme trener vi også. For øyeblikket er det å stå på hender som er tingen. Begynner å bli ganske så flink og :)



- Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar