01.10.2013

Sesongstart: The Big Bang Theory

Min kveld ble nettop reddet. Sesongstart på The Big Bang Theory.. Haha.. Det er bare helt fantastisk morsomt. En hel haug med nerder.. Fantastisk! Går på TvNorge for dem som lurte. Hver tirsdag kl 20.30.
Det er ikke mye jeg ser på tv, men denne serien er jeg helt hekta på!
Ellers er pakkingen såvidt startet. Reiser om mindre enn 4 dager, og for en gangs skyld skal jeg ikke pakke alt i siste liten. By the way: fikk passene i postkassen i dag - kjapt sier du!?!
Og så har jeg "mistet" bankkortet mitt. La det i trappene i går, og da jeg skulle hente det hadde Simen tatt det, og nå er det vel bare gudene som vet hvor det er.. Tipper jeg finner det oppi en skuff, en sko, under et skap, oppi lekekassen eller inni en bok. Det er bare å lete med andre ord..




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar