04.05.2013

Lite motivert og føler meg slapp...

Noe har skjedd! Jeg er mer sliten enn jeg var for ca en måned siden, kan svimle når jeg gjør en brå bevegelse, kjenner meg ikke trøtt om kvelden, bare veldig slapp. Jeg kan fort bli sur og irritert for så å være veldig lei meg i neste minutt. Men det verste: jeg har ikke matlyst for tiden!
Jeg har fri på tirsdag, så jeg tenkte å ta meg en tur til legen og snakke med han. Gjerne ta en blodprøve for å sjekke at alle verdiene mine er som de skal. Og hvis noen tenkte det - Nei, jeg er ikke gravid! hehe..
Matlysten jah.. Jeg har fokusert veldig mye på sunn og "riktig" mat den siste måneden. Men midt oppi alt tror jeg at jeg har glemt å kose meg litt med maten. Nå spiser jeg for det meste fordi jeg må/bør. Fordi jeg kjenner at kroppen trenger det. Går det litt for lang tid mellom måltidene mine begynner jeg og skjelve og blir ekstremt irritabel. Jeg burde spist mye mer enn det jeg gjør, men jeg orker bare ikke. Ikke synes jeg det er godt heller. I morges skulle jeg spise frokost før trening, og jeg satt og brakk meg og endte opp med å bare drøye hele frokosten. Ingen ting frister. 
Jeg vet at jeg er for dårlig til å drikke vann, men det kan umulig være grunnen til alt dette. Jeg har, dessverre, alltid vært dårlig til å drikke vann. Lurte på om jeg skal henge en liste opp på kjøleskapet og føre opp hvor mye jeg egentlig drikker..??
Jeg må bli flinkere til å spise mellommåltider. Finne noe jeg virkelig liker. Kanskje jeg bør gå rundt med en protein bar i lomma og spise den med en gang jeg kjenner skjelvingen begynner å komme? For større porsjoner med mat klarer jeg ikke akkuratt nå. Jeg får heller øve meg på å spise hyppigere og spise noe jeg vil ha. Og så får jeg se hva legen sier på tirsdag :/
Meeeeeen.. Nok syting og klaging. Jeg har fått Ådne-gulle-bassen min hjem. Wohoo.. Kanskje jeg får mer tid til å pleie matlysten min nå..
 - Anette -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar